• «Пейзаж гнетущий и вместе с тем упоительный: мрачное неспешное техно, странные сигналы из других миров, перекошенные мелодии» (Афиша-Волна)
• «Фантастическая штука. Слушайте на задних дворах Лахденпохьи, наслаждайтесь в заброшенных промзонах Манчестера.» (Духовность)
• «Веха в музыкальной жизни нашей страны» (Пока ещё тёплый)
• «Does this mean I can start going to raves again? I'm ready.» (The Wire)
• «Swampy electronics» (Resident Advisor)
• «Solemn, oneiric and sepulchral, replacing ecstatic repetition with a visceral grey gloom and sort of detached, bad-trip ambience» (Boomkat)
• «Love Cult remain hard to grasp and all the better for it» (Bleep)
• «As though William Basinski was adapted for the club» (Red Bull Music Academy)
• «As if seasick on sound waves. Wonderfully uneasy listening!» (Juno)
• «Beautiful, dark and cold» (Moscow Times)
• «Good quality nocturnal spook outs with hints of bunker techno bleakness» (Norman)
• «A softly churning, ritualistic, blackened electronica» (Aquarius)
• «An ethereal melange of yearning vocals and ominous soundscapes spiced up with relentless drum machine» (Electronic Beats)
• «Proves how experimental productions can go beyond sheer noise and dissonance» (Terminal 313)